Sent IGEEN

Jag tror jag är sjuk på något sätt. ..
Fixade mina låtar idag igen och denna gången vad det var doom hette. Allt ska vara i rätt ordning. Namnet på artisten/artisterna och sen ett litet bindesträck - därefter kommer titlen på låten. Och det kan inte så Feat eller Featuring Oh Nej de måste stå Ft med stort F. Vad tror ni? En tvångstanke? Tro de eller ej, jag är liten av en perfektionist fast mitt rum säger en helt annan sak. Juste måste lägga en påminnelse att jag ska städa rummet imorgon. Damntorka, damnsuga, spruta lite perfym, kolla allt supernoga så Milou inte kissat igen och kanske möblera om. Fick ett sug när Sista from another Mother gjorde det här i veckan. Såg nu hur de blev ? http://ohgoosh.blogg.se
Nu ska jag fixa mer låtar till mitt underbara biblotek. Som ni vet jag och musik är hemliga Loovers.


PEACCE/ L
Btw. Så gästbloggade jag lite på Sarahs blogg asså Ohgoosh då. Checka in ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0