Nu ger vi gärnet !

Olaolla (fick en låt i huvudet som börjar med den knasa sig för texten försvann)
Ohja sånt kan hända.

Om några dagar (Läs; Månader) tar jag och resten av 3orna studenten! Tänk er snart är det över och friheten (Läs;Arbetsförmedlingen) väntar..
Efter att ha gått i skolan i 12 satans år så poff så får vi inte går kvar vare sig vi vill eller inte. Den meningen blev lite crazy men men ni fattar vad jag menar.

Så från och med nu, Ska jag ta skolan på fullaste allvar, mer än vad jag gör nu och jag rekommendera alla att göra detsamma. Vi vill alla komma ut med kunskapen att vara stolt över sina betyg, aaight?

Som sagt, PLUGGA OCH STAY IN SCHOOL!



  Don´t be a fool, fool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0