Kliintan is speaking

Wazuup Foppans läsare? Sarah is speaking eller ja snarare känd som Kliintan :D
eftersom att Linniie gästbloggade på min blogg så får jag ju göra detsamma på hennes, aight? Jag vet faktiskt inte varför vi gör det, för omväxlingsskull? För att göra "reklam". Kalla det vad ni vill :D
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så kan väl istället förklara min extrema kärlek till Foppan..

vår vänskap är värre än en berg- och dalbana! Thats it! Tror nog kära Foppis kan hålla med dom det. Men dessto äldre vi blir, dessto starkare vänskap får vi. Är det på grund av att vi började i samma klass i 3an när alla dom andra brudarna i vårt "gäng" började i en annan klass? kanske de kanske. Men i så fall vill jag att ni ska veta att jag älskade det.
Foppan och jag är två helt olika individer på så många sätt. Eller på alla sätt! Men ni har väl hört att ying och yang passar bra ihopa (y)

nej nu ska jag inte störa er längre, have a chill day. Peace out people

/ Kliintan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0