Jag är ta mif fan stolt!


   Love me - Justin Bieber.

Som sagt den killen är berondeframkallande. Karla är den första i kön med att gänga han om sådär 3 år då han fyller 18. Han är ju inte "Lamnkytt" då enligt den latinnan!. hahahha (K)

En sak som jag inte berättat är att jag har en Sjukdom som kallas Ip. De påverkar min talförmåga, lärde mig prata när jag var 3 år och de påverkar också min motorik då jag lärde mig cykla när jag va 10 år... Så thats it ! Skäms inte för de, de är inget som märks och inget jag lider av.

Nu ska jag antagligen plugga sen duscha, BRAAAP!

PEACE/ L


Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Det är bra, för vi älskar dig ändå!

2010-02-05 @ 20:41:04
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0