Nytt kapitel.

Den 1 augusti är nu kommen! Tiden går så fort fram man hinner inte riktigt med i svängarna!
Det är söndag och det betyder en liten spadag för mig. Ni kommer väl ihåg mina söndagsbad som jag var lite för beroende av? Gick så långt att jag hade skrynkliga fingrar och fötter även om jag inte var i badet, mycket illa mina vänner. Denna helgen har varit så obeskrivligt bra men hektisk.
Tjejchill i fredags som slutade med en illaluktande sörja som följdes av en dusch vid 2snåret dock ingen för häftig baksmälla så mamma,syster och jag gittade till gislövs marknad endast för deras Gislövare [Läs: sillamacka med tomat och massor av lök] syndigt god är den! Moster hängde med oss och köpt present till bästa vän och en plansch med Marilyn, hon är en gudinna. Det blev såklart också små dounts så det blev gott. Sedan kom vi hem och då var de att fixa sig för att åka till Ruscic på otroligt god mat och sällskap. Nu vill jag bara ligga och dega i soffan så så blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0