Musik a la moooi 21 Auggiue

Nr 1.





Swedish House Maffia ft Phrrarell - One (Want to know your name) -Dunkar i köklet as we speak att pappa inte blir glad på mig är en annan 5a. Den hör får mig tänka på Falsterbo Horse Show där jag och carrosarna betalade 180 spänn för att dansa, tror de var white som hade de det var så maffigt.
Bästa movesen till: Vinnys fistpumping i Jersey Shore. Just fist like you don't care.


Nr 2.




Sean Kingston ft Nicki Minaj - Dutty Dutty (Letting go). Vad sa jag? Jo att Nicki Minaj är en av de absoulute it rapstar just nu, Shes hot for crying out sakes!
Bästa movisen: Reaggaton och dancehall. Och alla tjejer - Work your rooooomphaaa.


Picc /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0