Homies and fonies

Det är mycket stört. Pratade med min homeboy på msn och han sa ordet Homie och då fick jag direkt in musiken, rösten,texten och videon i huvudet. Och vilken menar jag då? Jo ehhh satan nu försvann den lika snabbt igen! Men det är väl den Back when i was young? det måste det va.!!!!!

Ignorera mitt sjuka beteende men jag är glader idag. Why frågar ni (Egentligen inte men nu kööööör vi!) och det är så att jag fått ett jobb dock deltid men vad gör dom om 100 år? Ni kommer hitta mig på eftermiddagarna nära min förra skola. Thats some really gooold news. Börjar antingen torsdag eller måndag. Så nu äntligen kan jag ta mitt körkort kanske efter sisådär i don't know.... 1 ÅR!!! Blev inkallad igår till sommarstaden så ska upp 6 och fixa allt innan och det med det sagt så har jag bara 2 saker och säga.... Make like a tree and go..!!!


PIC/L

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis så kul för dig! Kram

2010-09-03 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0