26 Aug 2010

Sjukt! Ser på ett av mina favorit program som man följt flitigt i sommras (när man inte haft något att göra) är Varning för övningsföräldrar (Babyborrows) . Programmet går ut å att 5 tonårspar som vill testa på om de är redo för barn och så får man se paren hantera barn i alla åldrar. Först bebisar och sist ålderåringar. Nu har de gått 3 omgångar under sommaren och de 2 första utspelar sig i England och nu den här omgången är i USA. Säger bara ett ord KAOOS! Kan inte ens byta blöjor och tänker på sig själv 24 7. De första omgångerna så gick de bra och nu e de helt sjukt som de behandlar barn som ingenting.

På tal om ingenting så hur är läget med mig då? hahhahahha skämt åsido men seriöst med mig är de all good. Tider förändras, har fått ett långtvarigt vik på en förskola i malmö. Börjar nästa vecka och är jätteglad för nu kan jag vila ett litet tag från att ständigt söka jobb och ringa folk som inte svarar eller ringer upp och bara sitta i soffan med en bulle på huvudet och halvrisiga kläder, dricka mitt (3 koppar) kaffe och njuta av min goda vän läroverket och min lilla kalkon (Hunden). Och såklart kommer posten nu klockan 3 när den brukar komma 12-1! Så trött på postens fasoner, ringt och skällt ut dom en gång och tvinga mig inte göra det igen.

Imorgon blir de till jobbcochen och se över min jobb situation sen blir de bio med honey E! På lördag är de hem till cuz med vänner och alkoholaltiga drycker för att avnjuta lite kareoke på Happy!

PIC/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0