14 Auggiie

Idag har jag faktist inte slöat bort en hel dag med min vän dumburken utan jag har varit på informations möte på komvux där även ferrial var fast hon ska läsa engelska b och hon ska ha LILLEBILL. Du vget vad de betyder Linda? Lillebill är den värsta engelskläraren som finns, jag lovar err det kvittar om ni har konstigt uttal, svenskengelska för jag lovar er ALLA lå min säga om de ALLA är bättre än littlecar på engelska.

OBS! TEXTEN OVANFÖR ÄR SKRIVEN DEN 12 AUUGGIE OCH ÄR INGET PÅHOPP (MMM) MOT ALLA LILLEBILLARNA DÄR UTE ! DON'T HATE, LOVE.

Lördag den 14 auugie och igår var de tydligen fredagen den 13:de ooooh. Har alltid tänkt att fredag den 13 slka inträffa på Halloween men ne de gick inte med dden teorin- Men kan endå glatt meddela att igår var min dag olyksförbarmad i form av ett företag kallad : Skånetraffiken. Var på interljuv för stadsdelen Husie igår och skulle till Ägnesfridsvägen 2. Ja opkej så knappar in det på skånetraffikens hemsida like this:
Från: Bunkeflostrand.
Till: Agnesfridsvägen 2.
Så kommer rutan där olika alternativ på hållplatser kommer upp så står de Agnesfrids gymnasium så tryckte jag på den och sen stack jag. Inte tänkte jag på att agnesfridsvägen var lång. Så gick av och hamnade på blblblavägen 188 som är långt åt helvete till 2, kan alla räkna ut?
Skulle vara på mötet 10.30 kom 11.00. Och ja jag skyller på Skånetraffiken. Skyller oftast på något eller någon annan än mig men this time its for real!
Men allt gick bra, sa rätt saker också. Hålla tummarna.
Juste min lilla bror som är i form av en fyrbent cocker kastrerades igår nawww och allt gick bra! Sån sötnos som stöter ihop med allt med traten.

Idag har jag hämtat min eftertraktade mobil som bara blir snyggar och snyggare för varje dag. Och nu börjar den få innehållet av en Iphööne. Elle och ESPN applikationer och sådant ligger man inne med nu jajamänsan (Bred skånskdialekt)
Tjejligan åkte till sopstationen och kollade och hittade ett fynd för 50 riksdaler och en bok för en hel 5a. OMG vad dyrt det är att vara bloggare....



Orginal från Vero Moda 50 kr




Michalel Moore - Korkade vita män. 5 kr.

Eftersom att vi har sådant mysigt väder idag så hyrde vi filmer. Det blev
Bröllopsfotografen
Orphan
Alice in the Underlandet
Die Welle

Pappa och jag flydde fältet när Orphan kom på så ska fixa mobilen nu.

PIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0