Trimmade mopeder och vind i hår.

Vi fortsätter med dessa "majjke no sense rubrikerna" ett litet tag till.

Iallafall måste bara meddela att jag officielt har den bästa praktikplatsen som finns! Träffa nya ascoola människor, maskinskaffe med pulveriserad mjölk och uppdragen man får är helt fantastiskt.
Kulturhuset, Mazetti har öppet hus på Lördag där man får prova på olika instrument, se på dans och ett Kafé kommer också vara öppet så det är bara att sticka dit om ni är sugna på att gå någon kurs. Har inte superkoll på tiderna men mellan 11 till 14 är det tror jag. Jag kommer stå i Cafét med mina matteskills...

Work in progress, Peace and not war. Love and kitties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0