Blå blommor och frost i håret

Har skaffat en ny stil, den stilen kallas "Rubriker som majke nooo sense alls" Och detta är den väldiga popuösa premiären, bara för er skull! Jag vet, jag är gudomlig.

Man kan lungt säga att jag slutat bry mig att blogga, kan också bero på för mycket fritid? Att chilla tar upp mycket av ens fria tid så man säger.
Okej va coolt  min psykologilärare Foppa (hon heter som en viss gud. "Peka på mig") poppade up i huvudet och gav speakern rösten till de första meningarna, helt fasansfullt random!


Praktik tider har börjat så smått och det är bara att gilla läget FAN HON VILL INTE SLUTA! Pratktien är bara för härlig. Cykla in till stan, känna mjölksyran och irritera sig på folk som cyklar söligt är en av de ljuvligaste saker jag vet. Tiderna, tiderna gott folk! Imorgon börjar jag 17.00 vad sägs om den fulingen huh?

Work in progress, Peace Out with flowers and kitties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0