Tillfälligt ur balans

Tillfälligt ur balans - Sjuk

Såklart ska man bli sjuk när man minst behöver det, mycket nytt i skolan och här sitter jag hemma och degar i soffan med en rinnande näsa och en hes hals. Detta behöver inte jag ! Jag är slut i hela kroppen, seriöst. Orkar inte ens röra mig känns det som. Man kollar på serie efter serie på tven, kollar på dom vanliga programen, Close to home, Xena - the warrior pricess, COSBYS, The bill och tredje skifftet.
De är dom programen som man hinner med när man sover till 11 och man ligger där i sängen med täcket halft på sig och svettas som en gris av all feber in te nog med det så får man en röst som gör så att allt man säger låter gnälligt! Man vet innte om man är glad eller ledsen... Jaja enough om mitt tillstånd. Skia bara klargöra en liten sak; Nej jag har inte svininfluensan så ni behöver inte ge såna blickar när man hostar lite, om jag hade de tror ni verklgen jag e så dum och går i skolan då ? Think with your head and give a shit what media says !

- Exakt om 7 veckor är det Egypten med släkten ! Ska bli sjukt kul. Party evryday like the black eyed peas says
+++ Det är 250 dagar till studen 2010 !!!!!
Nu måste man börja tänka på flak och sånt aja det löser sig

Iallfall blir jag hemma imorgon också, och det menas att det inte blir någon utgång i helgen utan tillfriskning står som högsta priotering.
Får se om det blir plugg imorgon, måste keep up !

Peace /  L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0