Svensk höst, välkommen

Nu tycker jag det är höst ! Så är det. http://publishme.se/410413/entries/article/new/
Härlig dag i skolan men ni som har engelska B, visst är Lillebill dålig på engelska?
Och hon vill tydligen klaga på Jonathaan och mig, tantelantan har väl inte så mycket annat för sig !

Mötte upp Mammi och köpte ett nytt bas-smink sätt. Boxen innehåller, 2 Mineralfoundation, 1 solpuder, 1 transperantpuder för att inte se kladdig ut. Och även 3 borstar, 1 för fpoundation, 1 för concealer och 1 för hela ansiktet.
I.d Minerals heter märket och är så förtjust i det - lämnar inga fula kanter, man ser inte FÖR smikad ut den lämnar alltså den känslan att man ens är sminkad. Just perfekt !

I.d kan köpas på utvalda exklusiva skönhetsalonger jag köpte mitt på Harmoni:Hudvård vid dalaplan..
Soo you knooow

Vet ni vad?
Imorgon klockan 7.45 ska jag ta min allra första lektion på körskolan ! Jag är så himla taggad, lite nervös också fär jag passa på att påpeka.
Modern min och jag öade lite innan, och det gick faktist utan några problem.
Ska göra något nyttigt - soova

Peace/ L

p.s Systera min, du är totalt knäpp ( älskar dig)

Kommentarer
Postat av: kaarlaaa

lägg billlderrrrrrrrrrrrrrr

2009-09-15 @ 19:40:27
URL: http://kaarlaaa.blogg.se/
Postat av: The owner

Don´t tell me what tooo dooo men okej nästa gång. Ska ta snake foto på dig, lovar

2009-09-15 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0