Slut på alla möjliga vis..

Skola från 8.15-15.30
Tack Magnus. En kvart var det allt ?

Idag/ikväll kommer klagande bitchen med attitygsproblem så det ryker från örorna på henne fram! Jag är så trött på allt, och vill seriöst bara lägga mig ner och sova bort dagarna, orkar inte med skolan, överstressad, huvudvärk varenda morgon  pga stressen! Belastningskador you name it, i got it!

Har iallafall gjort 2 av 4 (?) läxor, förberedningar för prov, och det känns bra faktist. Om man bortser från stressen så har jag nog aldrig i hela mitt 11 åriga skolgång pluggat så hårt och flitigt som jag gjort den senaste tiden.. Och det ska man va stolt över, eller va tycker ni?

Mamma är en verklig ängel här i livet.. När jag kom hem idag, rusade in för att kissa (TeeHee) fick jag sån på att någon hade tapat upp ett bad och där fanns levande ljus, en coca-cola och dagens kvällan, hon förstår att jag ,år lite knas nu...
Ska iallfall till Optikern på lördag och ha linskontroll ++ Pröva nya glasögon ! Mina är typ 5 år gamla och jag ser suddigt i dem, +  det är otroligt jobbigt med att sätta in höger lins och när man försover sig och ska sticka snabbt har man inget som skyddar ögat och lilla mig från att få dunder huvudvärk så glasögon är nog det bästa alternativet!
Har fått övrigt förbjudelse från att plugga imorgon, måste ta en vilodag säger fadern i hemmet.. Får lyssna på hans råd, pappa är en mycket vis karl, bra att ha (ibland)

Nu ska jag läsa mina papper sedan gå och sova!

Peac/ L


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej min kämpe!

2009-09-29 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0