Real classy guys...

Skola 8.oo - 15.15-

Skolan har varit bra idag, vissa irriattionsoffer men inget jag inte
regearar starkt på. Kalla mig vad ni vill, i just don´t care. Vissa
är omogna fast de är över en viss ålder...
Hade psykologi som sista lektion, var med också såg lite på
"Hej mannen". Sen blev det till bilskolan och boka in min FÖRSTA körlektion.
Scary scary

Ska lägga mig och läsa min bok som jag har nu sagt i några antal gånger men denna gången its
fr real.
Jag älskar dig <3

Peace / L

Kommentarer
Postat av: Freja!

Asså jag måste bara tacka för en as bra blogg! Du är den som får mig att stiga upp ur sängen på morgonen :) Såg dig i stan i veckan men vågade inte gå fram och hälsa... ;/ Menmen ska försöka samla mod till mig till nästa gång. Uppskattar att du inte är som Kissie och Dessie. De är sååååå jävla falska! Puss och åter igen tack för din fina blogg :)

2009-09-13 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0