Levande ljus

Vad gör jag uppe ?
Dock är det inte så sent med endå är det för mig.

Grattis till alla som avslutar Fastan idag : ) Ni är duktiga.
Och ska passa på att vara den första som  grattar alla Elisor och Lisor på namnsdagen...

Nu har jag varit trevlig för idag så lets cut to the chance.

Var pepp på utgång i fredags men det blev inte så utan jag fick som jag kallar de " Lite mellan migrän" fast jag inte lider a migrän hur nu det går ihop... Så missade studiebesöket på Bris : /
Idag har det varit betydligare bättre, haft storstädning idag på förmiddagen sen stack halva svenska ligan ( Nytt smeknamn för min släkt, ingen tar det, jag tjingade det först! ) till Mobilia och handlade kläder till Annika mest. Systra min och jag fick ett par jeans tights, eftersom mina farsvann på bussen för en dryg månad sen Oppssiii.
De på hittegods i Malmö dem hör inte av sig ! Jag har varit där och pratat face to face och jag har mailat, tro fan inte jag fått något svar! Bojkotta hittegods.
Kom hem vid 5, pappa bjöd på en otrolig god trerätters middag och vi fick skumpa till förätten.


Idag lever vi som kungar <3

Nu när det börjar bli mörkt på kvällarna igen, är det dags att gräva i sin låda med höstsaker, ta upp sina värmeljus och bara låta dem skina och ge värme.

Nu ska jag skriva lite på ett projekt jag arbetar med..





Peace/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0