Friluftsmänniska ?

Idag har Heleneholm haft sin årliga Friluftsdag nere på Limhamnsfältet..

Kan börja med att gratta min syster och hennes klass som kamma hem en 1:a plats i Stafetten för År 1. (Applåder)
Och Grattis Smbf som fick en 1:a plats i både Staffeten för År 3 och en 1: plats i fotbollen . (Ytterligare några men dock små applåder)
Det var väldigt bra kämpat. Sen kommer vi till mig och min lilla klass... Vi blev diskade från Volleybollen - Fotbollen kom vi inte så långt i men humöret är på topp endå !
Börjar tycka om min klass och är allmänt nöjd med Bf3A.
Juste, vi provade studentmössor i måndags. ABC - gruppen har vi på heleneholm som "leventatör" eller vad det kallas.
Ett minus till Abc - gruppen är att dem inte skriver ut vad de olika modellerrna kostar på studentmössor men för övrigt är dem helt okej.

Och ni kan väl gissa vad jag ska göra nu ? - Ja precis, plugga Psykologi och Engelska B
Känner mig som ett riktigt stud.





Bevis 1 på att jag är en lidden nörd

+ Jag älskar min "I ♥ MJ" tröja


Peace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0