Fokusera på ditt eget liv

Skola 12.10 -15.30.

Kan lova att sovmorgonen var väl behövd.. vaknar dock varje dag/morgon som att det är tusen nålar som sticker i huvudet. Min kära mamma säger att jag ska ligga på spikmatta och jag säger över min döda kropp så det går inte så bra. Är inte så kompremis villig idag nej. Så vill någon va så snäll och massera min nacke ?

Jag skulle skriva något nu... Juste ! Igår när jag kom hem så hade systra miin fått ett packet som såg intressant ut... Och de visade sig att de va en bok som hete "FRED! 100 frågor om våld och krig" Denna bok intensiv läste jag på en 10 minuter och jag föll pladakt för den ! Chockerande bilder, texter om allt här i världen som händer.
Tycker man ska dela ut den i alla skolor, och det ska jag arbeta mot !
Någon som vill ge en hjälpande hand ?

Ska plugga kommunikation nu, önska mig lycka till 

Peace/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0