Chris B is back i n the game !

Chris Brown har ni på senaste varit i blåsvädret med det dära hela "Chris-Rihanna kalaset" Och ja visst är han ett svin, man tar aldrig ALDRIG och lägger handen på en kvinna som slog Rihanna och det håller jag fullständigt med att man är smuts MEN han gör så underbar musik !
Hans senaste låt är faktist riktigt bra, jag varnar dock för de som får huvudvärk av att man upprepar saker like a thousands times...

Låten heter "Drop it low" med Chris (Breeze) Brown ft Ester Dean. Har inte lärt mig att lägga upp video än men det kommer, ni får nöja er med länken istället.

http://www.youtube.com/watch?v=L3-nRc0yHdQ

Nu ska jag gå och sova, slipper Magnus i religon imorgon ( tror han inte vill ha våran klass längre) Och så har man ingen Kommunikation så man börjar 20 över 12 : D Man lever som en kung ibland!
Har bara besöket på Bris och engelska B imorgon så de blir chill, utgång sedan!

Peace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0