beggin' for a part two

Just chillin' with sweetpants and no make-up on

Jag har tänkt på en sak, Jag är banne mig nöjd med allt jag gjort hitills här i livet. Över mina val, mina vänner och är så fruktansvärt nöjd med min linje för om jag inte skulle valt barn och fritids linjen på Helneholm så skulle jag inte heller träffa dem underbaraste vänner jag har idag. Finns inget här på jorden jag respekterar och håller kär än mina vänner och mina familjemedlemmar, INGETING. En av dem som har eller ska gå med mig resten av året är
Sarah "Klintan" Höjlint,
kan ärligt säga att jag aldrig under mina 18 år respekerat någon som jag gör med henne, en genomgod tjej med hjärtat och hjärna på rätt ställe. Hon skäms inte för att säga vad hon tycker eller tänker. Även om hon måste lära sig att vara tyst vid vissa situationer och ibland blir man riktigt sur på henne, men det är så vänskap är ?

Hon och jag har börjat småblogga och är amatörer på det här men vi ska bli bättre, right?

"En dag, kan vi inte bara gå ut till en fin äng och så kan du låna din farfars system o så fotar vi och så blir vi dem nya kissie och amir (som dock inte e vänner längre)"
"Nej, men Foppan och Klintan <3"

Det jag vill ha säga är att.. Jag trivs med min familj, mitt liv, mitt utseende och mina vänner <3
Peace / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0