Att du orkar med ditt såkallde "liv"

Ja med den rubriken säger allt, men kommer ej hänga ut personen här...

Körlektionen gick jättebra, tog till mig allt han sa och även fått läxa wiiiehoo.. Nu e de bara att gå kursen sen är det taggning av körkortet !
Kom dock 5-10 minuter försent tack vare pappi men han körde mig och det är det endå som betyder något.. Älskar min pappi hihiii.
Skolan till 4a är ällmän dryg. Går till 16.00 4 dar i veckan eller njeee nu överdriver ja lidde men de är close !
Ohh trevlig nu fick jag en bannanfluga upp i näsan.. Anyway så åkte jag 46 ( CHOCK) hem och gick sedan hem, gick ut med milou mötte upp Louise och hennes hund milou. Och nu sitter jag här.. Friluftsdag imorgon och är redan sugen på att dricka upp min cola till imorgon... SOCKER MUST HAVE !

Peace/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0