Ny månad, nya tag

Ja jag är lite väl sen ute med att det är ny månad..
Idag är de den 4/10 och det är söndag, men även kanelbullens dag ! Wie något vi firar? Inte jag iallafall.
I fredags var de den roligaste kvällen pålänge, Cecilia och jag i Lindängen på fest hos Dennis riktigt kul må jag säga... Jag och Dennis ska skapa en sida som heter "under-agedLove.se har jag bestämt och undra varför vi kom in på det hum hum hum...Donkan vid 2 och sedan taxi hem vid 3, Ja, jag är en smula bortskämd. Men synd att man inte kunde supa ner sig helt, för det var verkligen längesen pga av den dumma medicinen, Buhu..
Har verkligen bevisat nu att man kan ha kul utan för mycket alkohol i blodet. Yeey
Idag blir det förberedelser inför provet på tisdag och sen till trellehulla och äta mormors legendariska Äpplekaka och umgås lite med the old folks.
We keep in touch

Peace/ L

Kommentarer
Postat av: Åhhh vad fan var det nu jag hette...klara?

Jo det var ju jag som skrev här för ett par veckor sen om att jag hade sätt dig på stan å så. Jaja jag såg i alla fall. Jag bor också i lindängen men jag såg er inte.... Undvek ni mig eller?

2009-10-04 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0