Ingen ork, ingen koll

Ja såhär är det, Jag pallar verkligen inte plugga så varför inte spendera tiden med att klaga i sin egna lilla (privata) blogg där bara jag bestämmer.

I fredags så var vi som hade anmält oss till Ecuador - projektet tvugna att komma till skolan för att få besked. Alla satt som på spikar, man svettades som en turk ( No afence alla turkar som tar illa vid sig). Man darade, kommer ihåg känslan, fjärilar i magen över en sån sak som de va. Det var precis som en Idol - audition, ingen härlig känsla.
Och så kalla de in mig, Där inne satt Seth, sjuksyster och de 3 som skulle med och så sa dom att jag skrev jättebra och mina frågor var jättebra osså, min första tanke var " Ah shit detta är ju busenkelt, Jag kommer med till Ecudor, LÄTT" Och så säger Irene " Du är reserv" RESERV !? Skojar ni med mig.... Så jag ska vänta till våren och hoppas på att någon blir sjuk eller hoppar av?? Blev så sjukt arg över detta och är forfarande lite små irriterad. De hade inget negativt och säga om mig och så säger dom atgt jag ör reserv, nej usch och fy !

Varför får man pengar för att man provecerar folk, skriver om att man super när man är 16 och laddar upp videos och bilder där man ser ut som att man drukit mer än vad man tål och där man har däkat.. Snälla väx upp. Vad säger era föräldrar om detta? Att supa sig full varenda helg och dessutom är under 18 så har man något fel i hjärnan. Ja visst måste erkänna att ibland och då menar jag ibland skriver intressanta inlägg. Det ska ni få Cred för.
Och ni "bloggorsker" ( Tar inte alla över en kant, men vi vet alla vem dom är) ska vara såkallade förebilder för era läsare som antagligen är yngre än er ? Har dom ens tänkt på det? Men skäm ni ut er, mig berör det inte. Men ett tips, Väx upp!


Haha när man väl är igång kan man inte sluta..

På tisdag är det 3ornas allra sista klassfoto, och jag ska vara subkulturen " Snobb" Jag behöver förslag så please skriv när era förslag på vad jag kan ha på mig.

We keep in touch
Peace/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0