2 veckor,14 dagar

Om två veckor även 14 dagar så är det dags för EGYPTEN I EN HEL VECKA!

Har inte så mycket att skriva mer att jag hittade en översöt tröja idag på Lindex, En tröja av Emma Wiklund sm var utav satin och volang vid urringningen. Den fanns i två färger, lite lätt rosa och i blå, båda med svart volang. Arrgh detta penga problem! Många fyller år, man ska ha pengar till räkningen på mobilen och lite extra cash och ha med sig i Egypten.
Funderar på att jobba svart... skämt och sido(...)
Idag har jag varit ovanligt glad enligt mig själv, inte skällt på någon, Jo Sarah men hon är som hon är..Men det är just därför jag älskar henne, hihi..

Vår Religonslärare är knasigaste läraren nånsin! Idag kolla han ut ur fönsterna över länge och kollade ut mot lilla rastgården,
jag frågade: Magnus vad kollar du på?
Magnus: Jag kollar efter tjejer
Klassen: Men Magnus då ! Alla skrattar och högst skrattar tvillingarna.
Du säger du skojar med djupt inne skojar du nog inte, haha lammkytt gillar alla! Det har en del bevisat.

Det är allt det roliga som hänt idag, imorgon är man fri från skolan och då ska man passa på att göra så lite         (mycket för min del) som möjligt.

We keep in touch
Peace/ L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0