Well, ofcourse it is

Gud vad öppningsfrasen kan vara a bitch ibland.. Hur ska man inleda ett blogginlägg och vara personlig när alla redan hör kört de racet... Så kommer komma rak på sak. Pang på rödbetan !

En vecka i summering:
Avslutade praktiken i fredags, med kladdkaka ( Uttalas : Kladdekaga) som var smasken, kommer sakna Sifferköping.  Efter 4 veckor av Teatern Sifferköping så kan man varenda och då menar jag VARENDA sång och repliker ungefär... Kommer sakna all grattis latte och nisqick (stavning) ni vet chokladen, Fråga tumme toot om ni inte vet : )
I lördag blev det att fira Babysistta Sarah som äntligen är den sista i vårt "gäng" som fyllt 18 !
Puben nästa!

Juste! Ifredags träffade jag min älskade bettan på en snabbfika på Mocca och prata om våran resa till Barcelona, Italien Holland (?) hon som kom på de inte jag ! eller BRAZIL ! Som jag alltid velat till..

Första advent i söndags, helt förvånad så snabbt tiden går, tänk, snart studenten. Vågar inte tänka på så roligt vi kommer ha det. Känner att vår klass har en sorts gemenskap nu. Håller ni med ?
 Idag är det måndag, imorgon är det 1 advent och bara 3 veckor till jullov och allt möjligt ! Julafton, Nyår och ja ett par dagar mindre till Student 2010!

Mitt liv är så underbart just nu, vill inte ändra på något !
Vet vem mina riktiga vänner är, orkar inte med en viss "kompis" som spelar så falskt spel
So not cool, Dude ! Skäms (Känn dig träffad du e )

För att avsluta kommer dagens citat :
Alla som hatar där ute, era mamoor har mustasch ! / Seanbanan

Peace/ L ♥

                

Tre måsten i Vintertiden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0