Godmorgon !

Natten till idag spenderades hos Annika min underbara moster, lördags dagen började med att jag och mamma körde tillsammans för första gången hur det hela gick gick bra i min menning men vad min moder säger det vågar jag inte uttala mig om (hihi(A)). Annika och bromie kom till oss efter de och då föjde jag med henne och körde lite eller mycket och de gick bra, bättre än innan.
Vi lagade god mat, parmainlindad kyckling med örter, soltorkade tomater och getost i, mummms på det. Något märkligt hände; Vi skulle just kolla på Robinson Karidien med dock så heta Paolo Roberto som frontman och allt bara släcktes och vi hade strömavbrott i en halvtimme ! Är man ute på landet så är man.

Idag blir det uit och köra när Annika väl har fått ut tummen ur gumpen ( Följande mening tas med en nypa salt ). När man kommer hem väntas plugg och massa med tvtittande, usch vad man har en hatkärlek till söndagar

1. One tree hill - Hur blir det nu med the secret love child. Ljuger Nathan för Hayley? Kommer Alexis lyckas snärja Brookes man ( Ja kommer inte på hans namn).
2. Gossip Girl - Ja e en typisk tjej okej ?
3. PARADISE HOTEL ! - Behöver man säga mer ?

Sen blir det också premiär på " Linneas ubeermysiga badstund"

Peace/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0