Ett MÅSTE

Ett av mina MÅSTEN är att börja följa detta årets Paradise Hotel och det har jag gjort flitigt ny och är förälskad i de och just 2 helt störtsköna typer. Nämligen

Jacke Ferm, 19 år. Såklart vet man vem hon är, det är ju såklart Svartebrants dotter. Svartebrant är inte riktigt min generation och vet inte helt vad han gjort men jag tycker hon gör rätt i och "get even" med hennes pappa genom att ställa upp på PH, som hon säger i hennes blogg, att paradise är en utav det bästa hon gjort.
Det ska bli ett nöje att se henne i tvrutan det kommer nog inte vara en lugn styúnd dålänge hon är där, hennes personlighet lyser rakt igenom och knockar alla andra brudar. Och så tycker jag att hon liknar Megan Fox lite eller vad tycker ni?





Cimon Lundberg, 19 år, Jätte, JÄTTE snygg kille med skinn på näsan precis som Jackie. Han verkar vara lite av en snakee med det är ett spel, har läst hans blogg på Tv6.se (även Jackies då) om hans liv i Stockholm. Sen har han också en sjuktfin tatuering på bröstet ett stort +++.



Ni som såg Paradise i torsdag, tror ni det händer något mellan Cimon och Jackie när dom träffas sen ooh "snackar senare" ?

Du vet du vill kolla ( Whisper voice)

Peace/ L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0