Strength

Detta skrevs i lördags (igår) men publicerades aldrig:
Mitt liv är upp och ner just nu. Jag har sårat dem jag älskar och dem som är alltid där för mig- min familj. Och för vilken anledning? Jo mitt humör.
Just nu vid middagen sa jag din jävla fitta till min syster inför mamma och min moster. Jag ångrar mig så mycket ! Känner inte igen mig själv, de e som att en helt annan person har klivit in i mig och gjort allt för att förstöra. De senaste månad har verkligen gjort så att jag och min familj har glidit ifrån varandra. Kan verkligen ett litet piller förstöra ens humör? Jag har många gånger tänkt att vi kan gå på familjeterapi men har insett att detta är helt och hållet mitt fel. Vill verkligen inte har det så här. Den enda jag känner att jag kommer överens med är min mamma, Anette.Och behandlar henne också illa Jag är ingen dålig person i verkligeheten inte alls men att ett litet piller kan förändra en så, det är helt sjukt. Jag får ta och skärpa till mig ordenligt och visa att det går att ta ppiller utan att få sånt häftigt och ödrägligt humör. Om det inte går, är jag öppen för förslag.

----------
Slutade på praktiken i fredags.. Lovade mig själv att inte släppa en enda tår men det blev omöjligt ! Jag kom dit och barnen bara, ååååå idag slutar du, jag vill inte att du ska sluta. Heartbreaking
Mitt favoritbarn gav mig en lapp och jag bröt ihop complete. Där stog det: Linnea, jag vill inte att du ska sluta, jag kommer sakna dig varje dag, Snälla stanna för min skull ( Blir tårögd redan nu). Och en ledsen min... Man ska inte fästa sig vid någon om man är ute på praktik men om man fr kramar helt out of the blue så blir det jäkligt tufft. Mem om ni tror att det är slut där då så tror ni helt fel.
En flicka som jag också har blivit fast för kom till mig och gav mig ett paket och ett kort. På kortet stog det, vill inte att du ska sluta, vill att du ska stanna här för alltid och hoppas att det går bra i framtiden. Jag öppnade paketet och fick en fin mugg med röda blommor på. Tänkte att nä nu är det kört och de kan inte bli värre...
På eftermiddagen skulle jag dela ut glass till barnen ( 51 barn = 4 kartonger piggilin) och fick en massa teckningar av dem med hjärtan på. Och där blev det kaos igen för mig. Inne i ett hjärta stog det " Glöm aldrig mig, ****" Alla ni som inte fattar, riktar mig åt Helenas håll då så betyder det hans namn.
Jag vill tillbaks !

På kvällen kom Annika på besök : )
Lasse jobbar så tänkte hon på oss. Hon är den bästa mostern man kan ha. Ställer alltid upp för en och kan göra en att skratta hahahah " If you gonna take the Student, take it in Trelleborg". Såna äventyr vi har haft !
Men kvällen slutade naturligtvis med att jag gick och la mig kl 8 för att min mensvärk tar död på mig !

Lördagen 21/ 3
Vaknade halv 8, helt pigg ! Wow första gången.
Gjorde lite på mitt praktikarbete, skulle egentligen träffa Elisabeth för hon har ju varit i Rom den lyckosta jävlen. Men kände att jag behövde plugga istället. 
Stack på eftermiddagen till stan med mamma och Cecilia för att köpa gardiner men C fick reda på att hon skulle till teatern idag och sen skulle de på konsert. Så det var jag och mamma som gjorde stan osäker, ha-ha.
Handlade lite saker på marknadsbörsen, farligt billiga saker. Handlade även en trench coat till mig från Lindex : ).
Stack hem och skrev lite till på arbetet, måste bli klart med det så jag kan börja med naturprovet. Det blev urgod mat och sen blev så började äntligen ROBINSON!
Den enda down-siden var att Tvekåte Linda Isacsson leder det. Här även fått några favoriter,
Refael Ortega, 44 år från Malmö !
Och... Mika Svensson, 26 år från Stockholm.

Söndagen 22/ 3
Dagen i sammanfattning: Bra hittills, inget bråk och det är verkligen en lättnad
Dagens låt: When i grow up - Shirley Temple.

Det är bara 4 månader sen är jag 18 !! Lalalala...
Vaknade 8 idag, åter pigg! Verkligen ett mirakel.  Ska nu skriva klart mitt arbete och sen förtsätta på naturen. Stort naturprov på torsdag. Ikke bra !
har melodiefestivalen på hög volym och ska fortsätta nu... Wish me luck !

Pussys
I got him were i want him.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0