Intimatcy

Sammanfattning av dagen : Pretty damn good.
Dagens låt: Metro Station - Shake it.

Fredag : )
Fick sluta tidigare idag men ville inte lämna mina små sötnosar. En av de gulligaste hände i onsdags, jag har fastnat för en av de gulligaste 9åringen nånsin. En kurd, illrött hår och de finaste ögonen ett barn kan ha! Iallafall så öppnade jag den dagen ( steg upp klockan 5, gissa om man var trött) då kommer han springandes över skolgården och bara kastar sig i min famn. Har fått många teckningar av vissa barn allt från lila bilar med text  " Drottning Linnea" på till finfina gubbar : ). Bara 1 vecka kvar och det kommer bli sjukt svårt att lämna skolan ! Men på the bright side ska man tillbaks till skolan och träffa töserna i klassen, mindre bra är att vi ska ha stort naturprov veckan vi börjar.
Detta fixar sig ! Är redo för nya tag och för nya utmaningar.

Ahh, en sak som stör mig väldigt mycket är det hära med 18års gräns på saker och ting. Ett exempel- Jag och min syster älskar komedi och därefter standup. I november såg vi Björn Gustavsson, Soran Ismail, Özz Nujen och Måns Möller va det va? på slagthuset i här i Malmö. En fantastisk upplevelse !
Såg i Metro häromdan att Soran och Özz kommer till Babel den 28 Mars. Sa detta till Cecilia då och hon blev pepp direkt. Mamma sa att hon bjöd och allt var spikat : )
Gick in på hemsidan och skrev ner all info vi behövde och så ser jag de.....längst nere i hörnet.
Åldersgräns : 18 och 20 på efterfesten. FanFanFan !
Dagens klag är klart : ).

Min kära mobil är på lagning IGEN. Men för ett annat problem nämligen för att knapparna höll på att ramla av.
Icke bra'
Älskade pappa lånar ut sin tills vidare. Love it !

Pussys
See you in your nightmares

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0