Ny månad, nya tag.

Ja nu är Februari ¨månad över och för att sammafatta det så har det varit överbra. Började lite segt men slutade super bra. Så allt var helt enkelt över bra.

Över en vecka jag skrev sist oj... Får se nu vad som hänt.

Helgen - Suvurän helg. Började med att i fredags stressa jag som fan hem för att packa ihop saker, stack till stan och fixa lite buisness och tog sedan bussen till Höllviken där jag blev hämtad av Elissas pappa : ). Vi fixade oss och var lite galna i hennes gästhus med hög musik och dansade så vi tappa andan nästan. Sedan stack vi till Emmas fest i Värnhem och det var svårt att hitta och ska säga er att gå i höga stilett klackar och kläning är fasanfullt kallt !
Där det blev lite för mycket för oss och efter det vid 2 så blev det nattamat på BK som  var otroligt gott och sedan bar det hemåt mot Höllviken där jag spenderade natten. Hahha vi är så klockrena, vi sdelade på hennes 160 säng elletr ngt sånt men endå så sov vi tätt intill varandra  (L)

Älskar dig Elissa, bästa vän.

Lördag - Käka hemalagad frukost och sedan stack man hem.. Mormor och morfar blev kvällens gäster till ära och sov dessutom över. Gick och la mig vid 9 för att man var lite bakfull och fick magknip i typ 3 timmar..

Söndags - Lovade mig själv att inte ha sån Lägga-mig-i-soffan-och-zappa-mellan-kanalerna- Dag, Och det höll jag ! Det blev Pizza till kvällen,


Idag, Jobba, missa tandläkar besök opps, hem till Milou gick en runda vid brofästet och nu ska däcka i sängen. Prata lite med trevligt folk : ) <3

Pussys
If you are good to Mama, Mama ist good to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0