Sista dagen i Mars

Yes nu kommer det som  ni alla har längtar efter ( psss....) altså då Summeringen av Mars 2009. BaaahBooom
Hmm.. Var ska man börja, i denna månaden har jag tagis/fått kontakt med gamla vännerna, Malin och Gabbe : ). Och det är ju ett stort +++. Fick även fullpott på en inlämning och de blir man glad av. Stort naturprov och nationella i svenska som vi skulle öva oss på, mindre bra men vi får väl se vad det blir av det hela. Kan bli allt mellan himmel och pannkaka. Denna månaden praktisera jag med oj de har jag nästan glömt och de har bara varit en över bra upplevelse och även fått jobb. Ja, så man kan säga att Mars månad är avklarad och den får ett bra betyg.

Skola 10.00-15.15
Inte gjort ett skit i skolan.. Drukit kaffe och läsk känns de som. Den enda höjdpunkten var att jag köpte 2 nya block för ynka 14 kr ! Och då är det bevisat att nej man har inget liv .
Imorgon slutar man 12.20 och det kommer bli skönt mannen. Chilla hemma och kanske får besök av någon ?
Och på fredag är det studiedag men inte för vissa. Mohhahaah det blir iallafall invigning av Entré för mig och andre.
Nästa vecka är det påsklov och en massa fyller år April Månad,
-  Annica 18.
- Pappsii 52. ( redig gammal men ser endå ut som 20. Kanske höjd månadspeng när du läser detta fina saken ?)
- Malin 18.
- Emilia 16.

Och vilken dag är det imorgon ? Jo 1 April. Och vad händer då? En massa roliga pranks på folk i sin omgivning.
Love April fools ! 

OAO, Linnea 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0