Måndagsbarn lalala

Dagen i sammanfattning: Effektiv.
Dagens låt: When your good to Mama - Queen Latifah ( Chicago soundtrack) på repeat.

 Hittade en kanyl påväg till jobbet idag men lite skiit i :O. Icke bra Malmöbo...
Jobbet var bra och fick en massa gjort och trivdes underbart i min klädsel som var de stentvättade tightsen från Gina Tricot oc en lång tröja. (Y)
Kommer verkligen vara svårt att lämna jobbet och återgå tillbaka till skolan. Måste passa på att säga att jag saknar skolan lite om jag nu ska vara lite ärlig, saknar mina töser. Skratten (Chris huvudvärk skratt), Gråten ( Sarah inne på toan) och gemenskapen. Som tur får jag gå i samma klass som min absoluta bästa vän i klassen Sarah Höjklint. Du är den jag litar mest på, du finns alltid till hands när man behöver dig. Saknar dig något enormt <3.
Bara 2 veckor kvar nu. kan inte lova att det inte kommer någon tår här och där har verkligen fäst mig vid vissa, Men kommer tillbaks i sommar om allt går som jag vill : )

Sitter och med näsan ner i naturboken och försöker förstå något. Ska ner och duscha som vanligt snart men inte riktigt än. Funderar och försöker klura ut vad jag ska tatuera in på armen. Förslag?
Antingen en text, mitt efternamn eller stjärnor i olika formor och storlekar. Sounds good?
Mamma och pappa tycker dock inte att det är en bra ide, men vad vet dem. Pappa har själv en stor blefa på foten så de e liksoom whats goes around comes back around.

Syynes
Pussyys
Ta reda på fakta innan du öppnar munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0