En underbar känsla.

Dagens låt : Swagger like us - T.I feat Kanye West och Lil'Wayne. Mycket bra, Mycket bra

I fredags så blev det en kväll med Beavis and Butthead ( Ekrem och Andre) gick runt i stan och luffade oss. Var nära på att hamla i bråk eller ngt men som tur hände inget : ). Seen stack jag hem vid 12 och sooov.
Idag så spenderades hela dagen i stan med Josefine från Höllviken : ) och det blrv shopping må ni tro. Jag köpte 2 par tights jeans. Ett från Gina tricot och ett från mitt favorit märke, VILA. Som ska dessutom öppna en egen affär på det nya varuhuset Entré vid Värnhem. De har Grand opening den 19 Mars : ) Men nu ska jag lägga in bilder och fylla i sommarjobb lappen.  Och vi har precis bokat resa till Egypten som avgår den 22 Oktober iår med hela släkten.. Kommer bli mysigt

 - Ditt ska vi : )


 - Dagens köp : )


 - Mina nya älsklingar, som man fick gratis : )



Pussys


Btw. Skiter i dig nu Ahmed, du får ingeting av mig. Trodde du verkligen tyckte om mig men men skenet bedrar. Du är ingen för mig.  Dead ande gone

Kommentarer
Postat av: Natascha

Jag tycker att dagens, veckans, månadens låt heter Snälla, snälla.....

2009-03-09 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0