Svensk sommar 16*

Japp nu har man varit hemma i ca 2 veckor och saknar Kroatien lite faktist men gud va härligt det är att va hemma i sitt älskade Sverige! Det endå jag hatar med sommaren är att man fjällar så fort man fått sig lite färg på kroppen, det hjälper inte att smörja in sig med exklusiva och dyra krämer enligt mig så det är bara att ta det som den kvinnan man är och ge sig ut i solen igen. Nu är det dags för en vecka ensam hemma, alla har börjat jobba nu och jag börjar nästa vecka. Hatar det faktist blir så rastlös när man är hemma ensam och det slutar alltid med att man ligger där framför tven och slöar. Alltid!
Men har lovat mig själv att jag ska hitta på något resten av veckan och inte en enda timme framför tven, Hoppas det funkar. Så om någon har lust att göra något så bara slå en signal and i be there : )

Hela förra veckan var jag på Bo01, Malmös stolthet och badade med olika folk b.la Elisabethaan på torsdagen, blev ett årets första bad i Sverige och det var så jävla skönt så det inte är sant, det blev även ett nattdop i loooove  them so. Sov även över hos min lilla spätta. På fredagen ringde, smsade Stoffe frågade om jag ville hänga med han och några av hans kompisar till Bo (Bo01) och det tacka man inte nej till ! Sjukt varmt i vattnet och det blir man väldigt glad av.

Ni får ha de så bra !
HBH-Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0