Countdown from 13*

Hejsan och god morgon för alla tonåringar i Malmö..
Sitter hos min moster i Trelleborg och har precis käkat frukost och druckit kaffe. Mums ! Igår åkte jag ner hit och vi slumrade i soffan till Miss Marple ( ja ja har blivit gammal) snart 18 ju. Gick  en muýsig runda med hundarna sen bums i säng ! Har äntligen läst ut Kinesen av Henning Mankell som var på ca 600 sidor... Hur orkar man ? Men om man är en bokfantast som jag så orkar man. Om man jag skulle beskriva mig själv skulle de bli något sånt här: En tjej som är lite för mogen i visa situationer och omogen i visa situationer, ja som en helt vanlig tonåring. Jag äår även intresserad av Andra världskriget och andra världhistoriska avsnitt på vår värld så jag kom på att jag är en nörd.

Nu ska jag gå och se Australia så kommer tillbaks när jag har tid.
Smochhiies-Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0