-Varken blond, storbystad eller har löshör,Do i belong her ?

Jag erkänner jag älskar och kolla på olika människorns (oftast fjortisar i min mening) bloggar. Att man gillar och vara en person som provecerar andra människor och får pengar för de ! De är absurt. Och att kalla sig att man är bloggerska och ta det som ett jobb, lite fel ute. tjänna pengar för att leka något man inte är och sitta på röva hela dan och skriva provecerande skit saker. Men men vi har yttrandefrihet och tryckfrihet så det är väl bara att luta sig tillbaka och enjoy the show. Nu ska jag inte dra all över en kant utan visa bloggare eller bloggerskor är intressanta, kommer med intressanta ämnen och är så neutrala som möjligt kan och de e de som man ska ha pengar för om man nu ska tjäna på sin blogg.

Anyway så fick jag min present av Annica idag (tror den är från Jesper och Christopher) och så bjöd hon på mat på Mando där man åt deras legendariska plankor, syndigt gott !
Imorgon blir det att städa rummet wiie jätteroligt..... Sen blir det in till Royal och se Harry Potter och halvblodsprinsen med min knäppa familj får se om den blir bra. Kommer säkert någon recension på den en vacker dag. Jo vet att inte alla läser denna blogg har inte förväntat mig de heller för jag skriver denna för att uttrycka mig själv och skriva av mig och jag älskar och skriva så det är därför det blir lite långt ibland. Så ni vet det iallafall.

Och vet ni vad ? På onsdag blir jag 18 !! Vuxen betraktas man som då, härligt härligt

Ska lägga mig och läsa "Flickan från Moldavien" av Erik Eriksson som bara blir bättre och bättre för varje sida.

Smoccchiiis- Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0