Woossh

Today is a happy day.

Tar  först vad som hänt de senaste dagarna. Får se nu vilken veckodag var den 12 ? Shhi kommer knappt ihåg, vad har hänt med mitt braiga minne. Nej men det var ju måndags!
Redovisade om preventivmedel och det gick jättebra, fick bra resultat av Christer fick jag höra. Heleneholms öppet hus var också i veckan och där var man med lilla josefine <3 och vi fick frågan " Är ni somalier". Där ser man...
Syster ska nämligen gå på hh hon med fast på internationella relationer ( Hipp) litte avis är man men men trivs så bra med min linje. På öppet hus befanns sig också mammas kompis Äsa med hennes son Henke. Om du läser detta så tycker jag verkligen att du ska välja heleneholm för det är sån bra skola och folket är bara suvuränt, det var som jag sa till dig man kan komma i pjamas och ingen skulle bry sig. Jag eftersom att jag går där som är så trevlig host host så är det ju perfa!Fredagen spenderades hos caraline Olsson med den andra Caroline och Smooocch. Det var pokernight! Kan garanterat säga att jag har det bästa pokerfacet nånsin. Skrattade så man fick ont i magen och tårar i ögonen. Gött flickor !
Idag blev det Dk med Annica : ) och kan lungt säga att det är ta mig fan kallt ute ! ++ Att läpparna inte blir så najsiga. Och nu sitter jag här, och har inget planerat till kvällen. För någon (..) blev tvingad av sina förälderar till Helsingborg !! Men det är lugna puckar för då blir det städning och massa tvtittande och det gillas!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0