Tell me will this thing never go away?

3 dagar sen jag skerv sist, Jisses Amalia. Får se.. Nej har inte gjort något speciellt, var på Ikea och köpte en ny spegel, lådor och nytt påslakan i lördags.
Söndags- Lekte jag död framför soffan, kollade på ett program efter det andra.
Måndag. Idag vaknade jag 9 (!) av min förvåning kom jag upp och gick ut med milou och fixade mig och stack till malmö för att ta bussen till Trellehulla meen man var ju tvungen att köpa en skvallerblaska på pressbyrå så man missa fanskapsbussen och fick vänta i en hel halvtimme och juste ! Tappade min ena vante inne på esp ( espresso house) och stog då i de minusgradiga vädret med en vaniljlatte i handen,  typisk Linnea stil. Bussen kom till sist och jag gick och satte mig längst bak vid Mobilia kliver det på en dam i sina bästa år på med en liten ubersöt dvärgpudel och så vänlig som jag är erbjuder jag platsen som är bredvid mig. Vi börjar prata om allt möjligt.. Verkligen chockerad över hur mitt beteende var, hon var jätte trevlig och var som en mycket äldre version av mig hahahahaha.
Kom till Annika vid 3 och åkte till city gross och handlade, kom hem och lagade mat. På menyn stog det fullkornlasagne med mozzarela på. Gottit !

Det blev cheescake till efterrätt och sen till nattemat blev det sillamacka ! Precis my cup of tea.
Dagens mening kom från mosters man Lasse:
" Mitt nyårslöfte är att inte dricka sprit mellan 07.00 - 09.00" haha Klockren ! Får nu se om han håller det

Aja imorgon blir det fik med Elisabeth nere i hålan, trevligt värre !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0