Januari, 31

Eftersom att jag är sjuk så händer det inte så mycket i mitt liv nu.

Januari har varit en toppen månad. Har skapat nya vändskapsband som kanske varar länge och kanske kan utvecklas till större grejor..
Mycket skit har också hänt men som man säger " Motgångar gör en bara starkare". Okej måste erkänna att Natascha ( mammas nickname) kom på det eller sa det,till mig En väldigt smart kvinna som jag älskar en väldigt massa.  
Färgade ju mitt hår i torsdags och har inte vänjt mig än. Blir förvånad varje gång jag går förbi en spegel som är ganska ofta när man är hos oss. Det fixar sig tillslut.

Idag så skulle jag till stan men mådde inte så värst bra så stannade hemmma och städade lite, så nu ser man mitt golv men ser nu att speglen behöver en omgång så får väl göra det imorgon.

Om en halvtimme då klockan 00.00 blir min pappa arbetslös men inte så länge utan i kanske 1 minut. Då är han anställd på sitt gamla jobb, Berättat historian för rätt många för jag är redigt stolt över han. Han blev headhuntad! Kan ni tänka er ? Folk över 50 brukar inte bli det men han lyckades. I mina ögon är han en superhjälte som klarar allt, trots att vi bråkar ibland så älskar jag han över allt annat, meen nej Linnea ta dig i kragen och få inte tårar i ögonen,

För att fira detta så bjöd pappa på en fin middag med champange och 3 rättersmeny. Är helt mätt nu det var super gott !
Efter det så såg man The green mile som är en av de bästa filmer som har gjorts. Om ni inte har sett den så spring ner och hyr den, själv har man sett den 3 gånger och börjat gråta varje gång. Man vill bara krama om John Coffey och trösta han. En av Stephen Kings mästerverk.

Nu ska man gå och lägga sig med nya lakan i sängen och krypa ner och börja läsa " Flickan under gatan".
 
P.s Zaied, jag vet att du läser detta. Måste träffa dig snart. Saknar dig vännen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0