Helt enkelt Patetiskt

2 inlägg på en dag, du Linnea du har inte gått och blivit värsta bloggerskan? Ja jag erkänner brukar prata om mig som tredje person.
Fick ett väldigt stort skrattanfall innan.

Ska berätta: Alla vet nog ( de flesta) att de finns ett community som heter Nattstad, kan också erkänna att jag är med där för att kolla kompisar och kolla på killar då och då. Där finns det så kallade grupper som man kan gå med i. Det finns bla om musik, uteliv eller länder men också ett par rätt menningslösa koncept som tex. "Vi som INTE är oskuld" och "Tjejer ska svanka" ockej jag hade förstått om det var killar som hade startat gruppen men nu är det tjejer. Mitt 3 erkännande är att jag också har startat grupper men inte sånna här patetiska grupper. Likssom come on, bättre så kan ni!

Och kan garentera om att om ni vill göra en booster på ert självförtroende så bli medlem-> www.Nattstad.se

----
Har precis haft en flashback om alla trevliga och obhagliga minnen och därför ser jag ut som en panda nu! Men inget fel på det Tack sccmuunk för att du finns i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0