Bring em out.

Ny frisyr !  Woow känner inte igen mig. Bildbevis finns det dock inte men det kommer väl någongång snart.. Är också superduper förkyld och halsen tar död på en,
En het kopp earl grey med honung har blivit en slags hobby för en nu.
Så min fredag kväll spenderas i sängen ! ( tolka det som ni vill).
Skrattade ass mycket för en sak igår. Jag frågade en kille, namn behövs inte om han kunde skicka lite låtar och fick svaret, "Jasså så nu skriver du" och efter det en spydig helt onödog kommentrar " Du skriver bara om du vill ha ...! ( Mamma och lite äldre människor smygtittar på bloggen men ni fattar nog). Sen började vi bråka och han sa att jag var öppen. Och de tar jag som att han säger ett elakt skällsord till mig. Allting gott slutet gott. 
 
Dagens sweetheart är ingen annan än André som är toppad och har lite för mycket självförtroende nu. Ha Ha men sånt är bara kul.
Finns faktist en till sweetiie och det är Sarah för att de är en sån jordnära tjej som kan få en att ttappa andan.. Bokstavligtalat. Höjklint <3

Dagens inte-så-mycket-sweetheart är min helvetes förkyldning som inte vill gå bort.


                

Sarah och jag på labb (Y)        Mor och dotter.                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0