Baby steps'

Joggade idag med milou till sibbarp. Skönt!

Dagens Sweetheart: Helena aka Smoocch som äntlige fattade att hon är värd mer och inte ska tillbaks till han.
Dagens inte-så-mycket-sweetheart: Han som inte är värd att nämnas vid namn.. Stupid loser


Detta hände igår, glömde att publicera det för någon i min familj stängde av internetet men men här är det

Fick äntligen min fastlagsbulle! Och de var syndigt gott.

Vill ni höra något chockerande, något som får er ramla av stolen ?
Here it comes.. Can you handle it ?
Linnea joggade idag till blomsteraffären :O:O. Syrran puschade mig och de var inte lätt men det gick iallafall.
Vad tyckte du, Cecilia? Var jag besvärlig eller var det en barnlek?
Får dampilidamp på mitt intranät som inte vill funka som jag vill.. Jag väntar på att Boo' ska logga in och ge mig låtarna så ska man ladda över dem på min älskade mobil som har återhämtat sig från rehab. Det gick fasen snabbt ! Demn var bara inne i drygt en veckan. Blev överglad när dem ringde. Dem trodde säkert " Va fan har hon problem", så glad jag blev :$.
Skrev precis klart svenskan som egentligen skulle vara inne i fredags ( oppssii) men var sjuk faktist och hade inte

Kommentarer
Postat av: Natascha

Kom ihåg att du faktiskt behövde konstgjord andning när du låg död på hallgolvrt, efter joggingturen!

2009-01-26 @ 20:47:27
URL: http://nettanspettan.blogg.se/
Postat av: Natascha

Glöm inte att du faktiskt behövde konstgjord andning när du låg död på hallgolvet, efter joggingturen!

2009-01-26 @ 20:49:36
URL: http://nettanspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0