2009, Mitt år ?

Yesbox, känns starkt att detta året kommer bli mitt år. Nu finns det på papper, eller ja länk eller va de ska kallas så det måste stämma!

Dagens ilandsproblem: Albert ringde och sa att han skulle ha fest ( Albert- én kille jag träffade i sommras på kära bo " Bo01" ). Jag är såklart pepp på det men jag är sån att jag måste gå med en tjtjkompis, säkrast så. Jag frågade alla mina vänner men ingen hade lust eller så var dem redan ute. Albert , kunde du inte ringa lite tidigare ?
Aja sån kan det faktist gå!
Imorgon ska jag till stan och till Ikea med bästa Annica. Ska skriva ner allt vad jag ska köpa så jag icke glömmer de..

Tillbaka till varför detta kommer bli MITT år: Mina argument:
- Jag ska fylla 18 ! Ihh <3
- Jag ska till Kroatien
- Jobba och make some cash
- Jag ska till Afrika med släkten !
Och om man får be om en sak till, hitta kärleken ofcourse

Mina nyårslöften blev:
- Börja ta linserna på allvar
- Börja ta Gi på allvar och lägga av att småäta hela tiden ( tuffone )
- Och en gammal goding såklart: Börja träna

Jag kommer klara det ! ( i hope)

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0