12 Januari 09'

Skola 10.00-14.00. Sjukt bra !

Denna dagen har varit den mest tråkigaste, segaste och stessigaste dag på länge.
Kom till skolan för att ha matte MEN dem har tydligen inte matte denna terminen. Såklart har vi en uukass lärare som har glömt nämna det för mig, Så satt där i skolan i 2 timmar och plugga samhäll, seegt.
Kom på att min svenska/engelsk lärare hatar mig för hon ignorerar mina svar..Och ja de är dem rätta! På lunchen blev jag lack och stack ifrån bordet. Hade sen håla i 2 timmar för att sedan ha en helt onödig lektion i 40 minuter eller något. Slutade då kl 2.

Tog bussen till ungdomsmottagningen ( fråga inte varför) och sedan till Limhamn, expert för att lämna min kära vän sonny på rehab. Mannen i butiken ville leka lustig, som han totalt misslyckades med. Därefter var det Derdeli och hämta mitt halskedja som jag glömde igår.

Imorgon ska vi redovisa eller ja jag ska redovisa om preventivmedel och har övat hela kvällen. Är feddenervös, känner mig äcklig, känner mig tjock måste var nervisoteten eller vi skyller på det iaf.
Är lack på mobilen som  jag har lånat av Annica, tack <3
Föör att jag har tydligen ingen laddare ! men ska få den imorgon av henne : )
Jag ska även få min julklapp :O bättre sent än aldrig, right?

Ska sova n  så jag vaknar upp med ett stort leende och men INGA påsar eller mascara klumpar under ögonen.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0