090109, lite nya bevvan känsla på det hela

-Skola 9.05- 14.15. Allmänt segt
Hey, Är jag den enda som inte såg lets dance eller ja MÖÖG som jag personligen vill kalla det, tror min fader och de flesta killarna/ männen håller med mig om den saken. Man var ju bara tvungen att se hur lilla överskattade blondinbella klara sig. Flickan kan inte dansa! Har ingen rytm känsla alls hennes partner dansade väldigt bra medans hon dansade som okej,  nu höll jag på att skriva som en svensk tjej men tar tillbaka det så det är ingen ide att starta upplopp för det ! Nej men slutsatsen: Hon dansar icke bra iaf.
Kan heller inte fatta hur man kan tjäna pengar genom att sitta på sin gump och bara skriva ner vad man känner och vad man hade på sig idag, vad för mat man åt.  Och hur kan man kalla sig bloggerska/bloggare som ens yrke? Ett yrke menas med att man ska jobba hårt, förtjäna sina pengar men men dagens samhälle, vad ska man säga.....

Imorgon, lördag blir det storstädning för familjen och vi lottar sysslorna, hoppas att jag inte får toaletten, hoppas att jag inte får toaletten. Efter det så blir det inlämning av min kära mobil som har knasat sig rätt så länge nu och i can´t take it anymore! Kvällen spenderas hos min kusin, Emilia där vi ska dansa ut granen. Fråga inte.


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0