-Move,Shake,Drop

- Skola 8.15-12.20 : )
Ja nu var jullovet slut och nu ska man ge sig iväg till plugget varje dag. Ett av mina nyårslöften är att skärpa mig med skolan och det börjar ju bra. Samhälle på morgonen med en sprillans ny lärar. Britt- marie hette hon, har jag för mig iallfall. vad tyckte ni om henne töser och pågar?
Hon var helt okej faktist med David var endå bäst. Efter det var svenskan, engelskan och utveckligen inställd så vi hade bara naturkunskap...Snacka om att man var sugen på att sticka hem.

Efter skolan åkte jag till esp och köpte mig en stor Vaniljlatte, bästa Zaied smsa om vi skulle träffas kort för han skulle till gymmet så gick till hans gym och han följde mig till bussen och väntade med mig. Inte träffat han sen innan julafton så han var riktigt saknad : /.. Hahaha och den idioten gick in i en cykel när han sa hejdå till mig. En av mina riktigt riktigt bästa vänner <3.

Blir plugg ikväll kvittar om jag vill eller inte utan jag SKA utan några ursäkter..



PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0