SöndagsÅngest

Helgen i sammanfattning - En av de roligaste på länge. Tack Bettan : )
Dagens låt: This time- K. young

I fredags var det såklart mys hemma. Fick pröva punch i kaffet ( inget jag kan rekommender) fö´r det fanns ingen baileys men det blrv snabbt inskaffat till lördagen Wiie : )
Mitt under middagen som var syndigt god så ringde elisabethan och sa att hon vill komma. Och det gjorde hon och 2 timmar så poofff så hyrde vi film och köpte godis och stack hem till mig och så den och sen ligga och prata och sen sova. Vaknade typ 3 timmar förre henne men försökte somna om och de gick en gång men sen gick jag och gjorde somthie och fixa bullar. Hon stannade till 4 sen stack hon,

Älskar dig hjärtat <3

Pussys
Just let it go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0