So sweet !

Hoppas er helg har varit lika underbar och mysig som min !
 Började med att mamma hämta mig och Cecilia från skolan också åkte man hem och packade det allra sista och stack till tomelilla som Curre (Mosters man) beordade oss att göra därefter körde vi till gyllebo som vi gissade att vi skulle till. När vi kom dit fick vi vår stugnyckel och jag, mamma, pappa, Annika och Lasse fick sova i en stuga. Astrakana hette den tydligen : )
Väl i stugan så välkomnades vi av godis, chips, whiskey ( dock inte till mig ) , Coca cola och Cider. På bordet stog det en sto kartong med frukost saker och disk saker. Jag bara tänkte Va mer kan man tänka sig?

Vi gick till deras stuga som låg bara 500 meter ifrån oss. Där böev det räkor och paj att äta och sen bara vi pratade om all möjligt. Sedan var det godnatt.

Lördag- Vi vaknade eller vissa vaknade av sig själva andra blev VÄCKTA men det är lugnt fick gå int till mamma och klättra upp i överslafsen och somna om och som son en griis.
Vi åt god frukost och fick order att vi skulle klä på oss varmt så det gjorde vi och vandrade ner till deras stuga. Vi skulle gå tipsrunda som min kusin gjort : )
Vi gick en dryg med mysig runda till Gyllebo sjön och där väntade mosters familj med en massa varm chklad och sedan grillade vi korv, marscmellows och banan med choklad. Gott !
Vi satt på bastun direkt när vi kom hem och bara gjorde ingeting i en timme drygt sen förflyttade oss till bastun och tog på masker och drack gott. Och sen gick vi int till stugan igen och fixade naglerna och fick massage. Då menar jag en sån kudde som Annika hade med sig..
Där vid 6 tiden gick vi till deras stuga och åt något gott kött med sås. Gick sedan till vråran stuga och såg melodiefestivalen och kan kan bara säga att Petra Mede sög åsne gump! Hon vet inte vad hon ger sig in i...  Men jag tyckte att den snälla,snälla med Caroline au Ugglas och Emilias Your my world var bäst. Va tyckte ni som såg det? Gick rätt bidrag till Globen?

Anyway back to the night.. Kom till stugan och det blev någonslags live Så ska det låta. Och mitt lag vann ju men var det någon överraskning. Mamma gjorde endå kvällen oförglömlig med att trampa i sönder soffan mitt i deras framträde !
Det blev marängswiss till efterrätt Göttttt!

Söndag the day today- Städade, gick en runda och stack därifrån.
Planer för ikväll: Plugga satan men väntar på att få min kebab sen ska jag sätta igång.

Dagens låt- Lady Gaga ft Florida- Starstuck.
Dagens händelse- Jag skulle prata med Cecilia om mat och trodde att hon var långt borta men i verkliga fallet gick hon förbi mig i trappen vid de tillfället. Börjar man bli blind ?

Pussyys
You know that YOU love me

Kommentarer
Postat av: Netanspettan

vilken soffa gick sönder!!!!!!!! Det var bara en effekt för att det skulle impa på domaren,

2009-02-08 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0