Livet leker med en

Dagen i samanfattning- STRESSANDE !
Dagens låt = Alesha Dixon-The boy does nothing

Stack till läkaren för att jag trodde jag skulle vara där 10 men nej då det var kl 11 .
Kom då till skolan 20 över 10  när vi började 10.. Härliigt men tänkte " Ahh med Ulla gillar mig så hon släpper väl int mig" Gissa vad hon sa? " Du får komma tillbaks en annan dag" ( tanken är att detta ska låta med en förrdriven röst).
Så åkte då illbaks till läkaren och pratade med en jättesnäll kvinna och lärde mig lite. Hon skrev ut det jag ville ha och jag stack till skolan för att ha natur i 40 minuter, såå lönt !

Efter naturen stack jag till min moders jobb och skulle fixa underskrift på vallappen som skulle lämnas idag ! Ajaj Linnea kunde du inte tänka på det innan. Nästa stopp var praktiken i Nydala. Okej, jag har varit i nydala många gånger men hittar inte något där så det sluta med att jag vandrade runt i en halvtimme (Y)
Hitta det tillslut och det verkade helt okej faktist ska inte ha för stora förhoppningar bara..
Stressade till apoteket för att hämta ut receptet och köpa stioxyl som jag kan högt rekommendera om man har blämmor (finnar) som man vill ha bort snabbt och effektivt!
Kom hem och stack ut med milou i bara tights det ni det var kallt kan jag säga men mina ben domnade av rätt så fort så kände inget sen.
Hjälpt Batoul lite med arbetsm arbetet och städat lite.
Och under dessa korta timmarna har jag gått från att vara glad, arg, ledsen, deprimerad och nu mår jag hyffsat bra.
Ska ta en kopp Earl Grey med min nya vän förkyldningshonung i. Ska passa på atyt smörja in mina läppar med en massa idiomin så de inte blir narriga. Och duscha såklart man måste ju raka benen och sånt shii, Det är verkligen inte lätt att vara kvinna ibland.

Pussys
Ni vet att jag är en av de bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0