Kl. 0.12

Yes, jag kan inte sova så tänkte kolla igenom gamla bilder alltid trevligt ! Om jag är på riktigt snällt humör kanske jag lägger upp några här. Har precis sett klart på " Systrar i jeans 2" Jag jag vet, men man måste se såna chicflinks ibland. Och jag KAN HA gråtit en skvätt KAN HA. Men annars var filmen rätt okej. Alexis Bledel ni vet hon som spelar Rory i Gilmore Girls? Hon är otroligt vacker i denna film, ser ut som en grekisk kvinna den enda downsiden är att hon blir åter förälskad i Kostos Dounas som ser ut att vara 20 år äldre än henne, Men om det är true love så är ålder bara en siffra.. Det kvittar hur gammal man är det är bara hur gammal man känner sig eller är jag helt fel ute ? You pick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0